Regulamin newslettera
sklepu sc-ghillie.pl
Postanowienia dotycz?ce Przedsi?biorcy uprzywilejowanego maj? zastosowanie do umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.
SPIS TRE?CI
§ 1 Definicje
§ 2 Newsletter
§ 3 Reklamacje
§ 4 Dane osobowe
§ 5 Postanowienia ko?cowe
§ 1 DEFINICJE
Konsument ? konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.Newsletter ? nieodp?atnie ?wiadczona drog? elektroniczn? us?uga, dzi?ki której Us?ugobiorca mo?e otrzymywa? od Us?ugodawcy drog? elektroniczn? uprzednio zamówione wiadomo?ci dotycz?ce Sklepu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowo?ciach w Sklepie.
Przedsi?biorca uprzywilejowany?- osoba fizyczna zawieraj?ca z?Us?ugodawc??umow??bezpo?rednio zwi?zan? z jej dzia?alno?ci??gospodarcz?,?ale?nieposiadaj?c? dla niej charakteru zawodowego?(definicja obowi?zuje?dla umów zawartych?od?dnia 1 stycznia 2021 r.).?
Shop ? sklep internetowy sc-ghillie.pl prowadzony przez Us?ugodawc? pod adresem sc-ghillie.pl
Us?ugobiorca – ka?dy podmiot korzystaj?cy z us?ugi Newsletter.
Us?ugobiorca?uprzywilejowany? ? Konsument lub Przedsi?biorca uprzywilejowany.?
Us?ugodawca – Kamil G?adysz, przedsi?biorca prowadz?cy dzia?alno?? gospodarcz? pod firm? Profesjonalne Systemy Maskuj?ce SC-GHILLIE Kamil G?adysz, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia?alno?ci Gospodarczej prowadzonej przez ministra w?a?ciwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia?alno?ci Gospodarczej, NIP 5732821704, nr REGON 360689824, Jana D?ugosza 142, 42-233 Borowno.
§ 2 Newsletter
- Us?ugobiorca mo?e dobrowolnie skorzysta? z us?ugi Newsletter.
- Dla skorzystania z us?ugi Newsletter niezb?dne jest urz?dzenie z przegl?dark? internetow? w najnowszej wersji, obs?uguj?c? JavaScript oraz pliki cookies, z dost?pem do sieci Internet oraz aktywne konto e-mail.
- Wiadomo?ci e-mail wysy?ane w ramach tej us?ugi wysy?ane b?d? na adres e-mail podany przez Us?ugobiorc? w momencie zapisywania si? do Newslettera.
- Us?ugobiorca, w celu zawarcia umowy i zapisania si? do us?ugi Newsletter, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w Sklepie swój adres e-mail, na który chce otrzymywa? wiadomo?ci przesy?ane w ramach Newslettera. W momencie zapisu na Newsletter zostaje zawarta umowa o ?wiadczenie us?ugi, a Us?ugodawca rozpocznie jej ?wiadczenie na rzecz Us?ugobiorcy ? z zastrze?eniem ust. 5.
- W celu w?a?ciwej realizacji us?ugi Newslettera, Us?ugobiorca jest obowi?zany poda? swój prawid?owy adres e-mail.
- W wiadomo?ciach wysy?anych w ramach Newslettera b?dzie znajdowa? si? informacja o mo?liwo?ci wypisania si? z niego, a tak?e link do wypisania si?.
- Us?ugobiorca mo?e wypisa? si? z Newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w ka?dym momencie, korzystaj?c z opcji, o której mowa w ust. 6 lub wysy?aj?c wiadomo?? na adres e-mail Us?ugodawcy: scghillie@gmail.com.
- Skorzystanie przez Us?ugobiorc? z linka do wypisania si? z Newslettera lub wys?anie wiadomo?ci z ??daniem wypisania z Newslettera b?dzie skutkowa? niezw?ocznym rozwi?zaniem umowy w zakresie ?wiadczenia tej us?ugi.
§ 3 Reklamacje
- Zg?oszenia reklamacyjne dotycz?ce Newslettera nale?y zg?asza? Us?ugodawcy na adres e-mail: scghillie@gmail.com.
-
Us?ugodawca ustosunkuje si? do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zg?oszenia reklamacyjnego.
POZAS?DOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZE? -
W przypadku gdy post?powanie reklamacyjne nie przyniesie rezultatu oczekiwanego przez Us?ugobiorc? b?d?cego Konsumentem, Konsument mo?e skorzysta? m.in. z:
- mediacji prowadzonej przez w?a?ciwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego nale?y si? zwróci? z wnioskiem o mediacj?. Co do zasady post?powanie jest bezp?atne. Wykaz Inspektoratów znajduje si? tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
- pomocy w?a?ciwego terenowo sta?ego polubownego s?du konsumenckiego dzia?aj?cego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego nale?y z?o?y? wniosek o rozpatrzenie sprawy przed s?dem polubownym. Co do zasady post?powanie jest bezp?atne. Wykaz s?dów dost?pny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
- bezp?atnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
- internetowej platformy ODR dost?pnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
§ 4 Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Us?ugobiorc? w zwi?zku z zapisem na Newsletter jest Us?ugodawca. Szczegó?owe informacje dotycz?ce przetwarzania danych osobowych przez Us?ugodawc? ? w tym o pozosta?ych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a tak?e o odbiorcach danych, znajduj? si? w dost?pnej w Sklepie Polityce prywatno?ci ? ze wzgl?du na zasad? przejrzysto?ci, zawart? w ogólnym rozporz?dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych ? ?RODO?.
- Celem przetwarzania danych Us?ugobiorcy jest wysy?ka Newslettera. Podstaw? przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o ?wiadczenie us?ugi lub dzia?ania podejmowane na ??danie Us?ugobiorcy, zmierzaj?ce do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a tak?e prawnie uzasadniony interes Us?ugodawcy, polegaj?cy na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszcze? (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Podanie danych przez Us?ugobiorc? jest dobrowolne, ale jednocze?nie konieczne do ?wiadczenia us?ugi Newslettera. Niepodanie danych oznacza, ?e Us?ugodawca nie b?dzie móg? ?wiadczy? tej us?ugi.
-
Dane Us?ugobiorcy b?d? przetwarzane do momentu, w którym:
- Us?ugobiorca wypisze si? z Newslettera;
- ustanie mo?liwo?? dochodzenia roszcze? przez Us?ugobiorc? lub Us?ugodawc?, zwi?zanych z Newsletterem;
- zostanie przyj?ty sprzeciw Us?ugobiorcy wobec przetwarzania jego danych osobowych ? w przypadku gdy podstaw? przetwarzania danych by? uzasadniony interes Us?ugodawcy
-
Us?ugobiorcy przys?uguje prawo ??dania:
- dost?pu do swoich danych osobowych,
- ich sprostowania,
- usuni?cia,
- ograniczenia przetwarzania,
-
przeniesienia danych do innego administratora
a tak?e prawo: - wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn zwi?zanych ze szczególn? sytuacj? Us?ugobiorcy ? wobec przetwarzania dotycz?cych go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
- W celu realizacji swoich praw, Us?ugobiorca powinien skontaktowa? si? z Us?ugodawc?.
- W przypadku gdy Us?ugobiorca uzna, ?e jego dane s? przetwarzane niezgodnie z prawem, Us?ugobiorca mo?e z?o?y? skarg? do Prezesa Urz?du Ochrony Danych Osobowych.
§ 5 Postanowienia ko?cowe
- Us?ugodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu tylko z wa?nych przyczyn. Jako wa?n? przyczyn? rozumie si? konieczno?? zmiany regulaminu spowodowan? modernizacj? us?ugi Newsletter lub zmian? przepisów prawa, maj?c? wp?yw na ?wiadczenie us?ugi przez Us?ugodawc?.
- Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wys?ana na adres e-mail Us?ugobiorcy podany w momencie zapisywania si? do Newslettera co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmian w ?ycie.
- W przypadku gdy Us?ugobiorca nie sprzeciwi si? planowanym zmianom do chwili wej?cia ich w ?ycie, przyjmuje si?, ?e akceptuje je.
- W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Us?ugobiorca powinien wys?a? informacj? o tym na adres e-mail Us?ugodawcy: scghillie@gmail.com, co b?dzie skutkowa? rozwi?zaniem umowy o ?wiadczenie us?ugi z chwil? wej?cia w ?ycie planowanych zmian.
- Zakazane jest dostarczanie przez Us?ugobiorc? tre?ci o charakterze bezprawnym.
- Umowa o ?wiadczenie us?ugi Newslettera zawierana jest w j?zyku polskim.
- W przypadku Us?ugobiorcy nieb?d?cego Us?ugobiorc? uprzywilejowanym, s?dem w?a?ciwym b?dzie s?d w?a?ciwy dla siedziby Us?ugodawcy.