Terms and Conditions
w sklepie sc-ghillie.pl
Postanowienia dotycz?ce Przedsi?biorcy uprzywilejowanego maj? zastosowanie do umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.
SPIS TRE?CI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawc?
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Konto
§ 5 Reklamacje
§ 6 Dane osobowe
§ 7 Zastrze?enia
§ 1 DEFINICJE
Konsument ? konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.Konto ? uregulowana w Regulaminie nieodp?atna funkcja Sklepu (us?uga), dzi?ki której Kupuj?cy mo?e za?o?y? w Sklepie swoje indywidualne konto.
Kupuj?cy – ka?dy podmiot kupuj?cy w Sklepie.
Kupuj?cy uprzywilejowany ? Konsument lub Przedsi?biorca uprzywilejowany.
Przedsi?biorca uprzywilejowany ? osoba fizyczna zawieraj?ca ze Sprzedawc? umow? bezpo?rednio zwi?zan? z jej dzia?alno?ci? gospodarcz?, ale nieposiadaj?c? dla niej charakteru zawodowego (definicja obowi?zuje dla umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r.).
Terms and Conditions – niniejszy regulamin Konta.
Shop ? sklep internetowy sc-ghillie.pl prowadzony przez Sprzedawc? pod adresem sc-ghillie.pl
Sprzedawca – Kamil G?adysz, przedsi?biorca prowadz?cy dzia?alno?? gospodarcz? pod firm? Profesjonalne Systemy Maskuj?ce SC-GHILLIE Kamil G?adysz, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia?alno?ci Gospodarczej prowadzonej przez ministra w?a?ciwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia?alno?ci Gospodarczej, NIP 5732821704, nr REGON 360689824, Jana D?ugosza 142, 42-233 Borowno.
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWC?
- Adres pocztowy: Jana D?ugosza 142, 42-233 Borowno
- Adres e-mail: scghillie@gmail.com
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
-
Dla prawid?owego funkcjonowania i za?o?enia Konta potrzebne jest:
- aktywne konto e-mail
- urz?dzenie z dost?pem do Internetu
- przegl?darka internetowa obs?uguj?ca JavaScript i pliki cookies
§ 4 KONTO
- Za?o?enie Konta jest ca?kowicie dobrowolne i zale?ne od woli Kupuj?cego.
- Konto daje Kupuj?cemu dodatkowe mo?liwo?ci, takie jak: przegl?danie historii zamówie? z?o?onych przez Kupuj?cego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupuj?cego.
- W celu za?o?enia Konta nale?y wype?ni? stosowny formularz w Sklepie.
- W momencie za?o?enia Konta zawierana jest na czas nieokre?lony pomi?dzy Kupuj?cym a Sprzedawc? umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.
- Kupuj?cy mo?e bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w ka?dym czasie zrezygnowa? z Konta.
- W celu dokonania rezygnacji z Konta nale?y wys?a? swoj? rezygnacj? do Sprzedawcy na adres e-mail: scghillie@gmail.com, czego skutkiem b?dzie niezw?oczne usuni?cie Konta oraz rozwi?zanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.
§ 5 REKLAMACJE
- Reklamacje dotycz?ce funkcjonowania Konta nale?y kierowa? na adres e-mail scghillie@gmail.com.
-
Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawc? nast?pi w terminie do 14 dni.
POZAS?DOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZE? -
W przypadku gdy post?powanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument mo?e
skorzysta? m.in. z:
- mediacji prowadzonej przez w?a?ciwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego nale?y si? zwróci? z wnioskiem o mediacj?. Co do zasady post?powanie jest bezp?atne. Wykaz Inspektoratów znajduje si? tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
- pomocy w?a?ciwego terenowo sta?ego polubownego s?du konsumenckiego dzia?aj?cego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego nale?y z?o?y? wniosek o rozpatrzenie sprawy przed s?dem polubownym. Co do zasady post?powanie jest bezp?atne. Wykaz s?dów dost?pny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
- bezp?atnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
- internetowej platformy ODR dost?pnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
§ 6 DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupuj?cego podczas korzystania z Konta jest Sprzedawca. Szczegó?owe informacje dotycz?ce przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawc? ? w tym o pozosta?ych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a tak?e o odbiorcach danych, znajduj? si? w dost?pnej w Sklepie Polityce prywatno?ci ? ze wzgl?du na zasad? przejrzysto?ci, zawart? w ogólnym rozporz?dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych ? ?RODO?.
- Celem przetwarzania danych Kupuj?cego jest prowadzenie Konta. Podstaw? przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o ?wiadczenie us?ugi lub dzia?ania podejmowane na ??danie Kupuj?cego, zmierzaj?ce do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a tak?e prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegaj?cy na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszcze? (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Podanie danych przez Kupuj?cego jest dobrowolne, ale jednocze?nie konieczne do prowadzenia Konta. Niepodanie danych oznacza, ?e Sprzedawca nie b?dzie móg? ?wiadczy? us?ugi prowadzenia Konta.
-
Dane Kupuj?cego b?d? przetwarzane do momentu, w którym:
- Konto zostanie usuni?te przez Kupuj?cego lub Sprzedawc? na ??danie Kupuj?cego
- ustanie mo?liwo?? dochodzenia roszcze? przez Kupuj?cego lub Sprzedawc?, zwi?zanych z Kontem;
- zostanie przyj?ty sprzeciw Kupuj?cego wobec przetwarzania jego danych osobowych ? w przypadku gdy podstaw? przetwarzania danych by? uzasadniony interes Sprzedawcy
-
Kupuj?cemu przys?uguje prawo ??dania:
- dost?pu do swoich danych osobowych,
- ich sprostowania,
- usuni?cia,
- ograniczenia przetwarzania,
-
przeniesienia danych do innego administratora
a tak?e prawo: - wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn zwi?zanych ze szczególn? sytuacj? Kupuj?cego ? wobec przetwarzania dotycz?cych go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
- W celu realizacji swoich praw, Kupuj?cy powinien skontaktowa? si? ze Sprzedawc?.
- W przypadku gdy Kupuj?cy uzna, ?e jego dane s? przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupuj?cy mo?e z?o?y? skarg? do Prezesa Urz?du Ochrony Danych Osobowych.
§ 7 ZASTRZE?ENIA
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupuj?cego tre?ci o charakterze bezprawnym.
- Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w j?zyku polskim.
- W przypadku zaistnienia wa?nych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany Regulaminu.
-
Wa?nymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 s?:
- konieczno?? dostosowania Sklepu do przepisów prawa maj?cych zastosowanie do dzia?alno?ci Sklepu
- poprawa bezpiecze?stwa ?wiadczonej us?ugi
- zmiana funkcjonalno?ci Konta wymagaj?ca modyfikacji Regulaminu.
- Kupuj?cy zostanie poinformowany o planowanej zmianie Regulaminu co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w ?ycie za po?rednictwem wiadomo?ci e-mail wys?anej na przypisany do Konta adres.
- W przypadku gdy Kupuj?cy nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformowa? o tym Sprzedawc? poprzez wys?anie odpowiedniej wiadomo?ci na adres e-mail Sprzedawcy scghillie@gmail.com, czego skutkiem b?dzie rozwi?zanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwil? wej?cia w ?ycie planowanej zmiany lub wcze?niej, je?li Kupuj?cy zg?osi takie ??danie.
- W sytuacji gdy Kupuj?cy nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wej?cia jej w ?ycie przyjmuje si?, ?e akceptuje j?, co nie stanowi ?adnej przeszkody do rozwi?zania umowy w przysz?o?ci.
- W przypadku ewentualnego sporu z Kupuj?cym nieb?d?cym Kupuj?cym uprzywilejowanym, s?dem w?a?ciwym b?dzie s?d w?a?ciwy dla siedziby Sprzedawcy.